ETEM Logo
ETEM Logo
Zatvori

KARIJERA

Sve veća komercijalna aktivnost naše kompanije, u kombinaciji sa svetskom ekspanzijom i tehnološkim inovacijama, podrazumeva potrebu i želju za regrutovanjem novih I talentovanih profesionalaca.

Tražimo kreativne osobe, inovativnog duha I pozitivnog stave.

Osobe, koje prihvataju i upuštaju se u izazove, postižu ciljeve i imaju značajno iskustvo u industriji aluminijuma.

U suštini, u stalnoj smo potrazi za posvećenim I karakternim osobama, sa utemeljenom poslovnom etikom.

Ako smatrate da posedujete gore navedene kriterijume, molimo, kontaktirajte nas.

Biće nam drago da se upoznamo!

*ЕТЕМ вас обавештава, да један део података, који су  добровољно достављени у оквиру овог огласа, лични и да исти подаци спадају под посебан режим заштите, у смислу Уредбе 2016/679 и Закона о заштити података о личности. Достављени лични подаци ће се обрађивати у сврху  постизања законски дозвољених циљева, који се односе на овај оглас, а такође и за остваривање легитимних интереса администратора података о личности.

ЕТЕМ је компанија која обрађује, складишти и користи добровољно достављене личне податке у оквиру законских рокова, гарантујући њихову сигурност и поверљивост. Обавештавамо Вас а Ви се слажете, да компанија ЕТЕМ доставља податке о личности државним органима и институцијама или трећим лицима, када постоји таква обавеза у складу са законом или кад је неопходно остваривање Ваших права и легитимних интереса као учесника у одабиру, као и за евентуално будуће заснивање радног односа.

Поштујући интерна правила ЕТЕМ-а, имате право на приступ и уређивање ваших личних података, право да будете отписани а такође и да уложите приговор у случају обраде, доставе или откривања Ваших личних података у друге сврхе, осим у сврхе које су овде наведене.

SLOBODNA RADNA MESTA

Customer Service

Customer Service Specialist Sofia

Customer Service Specialist

Sofia

We are looking for a qualified candidate to join the Sofia facilities as a Customer Service Specialist.

 Requirements:

- University degree;
- At least 1 year of customer service experience;
- Good communication and organizational skills, able to work in a team environment;
- Excellent attention to detail and accuracy, ability to multi-task;
- Ability to work under pressure and to deadlines;
- Energetic, ambitious and result-oriented person;
- Good command of English is a must;
- A second foreign language would be an advantage,
- Preferably French – B2;
- Knowledge of SAP will be considered as a plus;

The purpose of the position is the complete support of the domestic and export sales teams.

Key responsibilities:

- Records and processes orders received by mail, and/or through personal customer contact in the system;
- Serves as a communication link between customer and sales staff to assure responsiveness;
- Tracks order activity and alerting appropriate staff of any potential delivery problems;
- Coordinate different departments to achieve the desired customer service level;
Develops and maintains a vast knowledge of the products and services being offered;
- Prepares documents and reports for future reference;
- Analyzes complaints from customers and provides adequate resolutions;
- Conduct surveys regarding products, services, and customer service experiences;
- Communicates customer feedback to various teams—including technical and marketing departments, in order to improve the overall customer experience;

Apply now

Administracija

Assistant Accountant Magoula, Greece

Assistant Accountant

Magoula, Greece

We are looking for an Assistant Accountant to join our facilities, located in Magoula, Greece.

Key responsibilities

  • Perform Bank, Vendors and G/L accounts reconciliations;
  • Handle of Fixed Assets Register;
  • Prepare accruals and provisions;
  • Cash flow report;
  • Petty cash postings;
  • Run payment proposals;
  • Support month-end and year-end closing process.

Skills and qualification

  • Bachelor degree in Accounting, Finance or relevant;
  • At least 3 years of professional experience in an accounting department;
  • Experience with general ledger functions and month-end / year-end closing process;
  • Good knowledge of IFRS, the Hellenic accounting standard and Greek tax legislation;
  • Excellent command of English, both written and oral;
  • Excellent knowledge of Microsoft Office Suite;
  • Accuracy and attention to detail;
  • Knowledge of SAP will be considered an asset.

What we offer

  • Competitive remuneration package;
  • Continuous training;
  • Opportunities for development in a dynamic and growing international group;
  • A long-term career with a well-established and highly rated company.
Apply now
FORMULAR ZA PRIJAVU

* Polja označena zvezdicom su obavezna Pošalji
Your message was sent successfully!